NL Doet – Een plantje voor het Hospice

By Lyda on 06/03/2020

< 1 minuut leestijd

Leestijd: < 1 minuut

Zaterdag 14 maart is het NL Doet Dag.

Een dag waarop iedereen in Nederland wordt uitgenodigd om vrijwilligerswerk te doen. Zelfs onze Koning zal die dag vrijwilligerswerk verrichten, dus toch ook alle Amsterdammers in Zuidoost.

Ons hospice heeft het hele jaar vrijwilligers nodig, dus we gebruiken deze dag ook  om vrijwilligers voor altijd uit te nodigen bij ons langs te komen.

Maar voor zaterdag de 14de maart (van 10 tot 4 uur) doen wij een oproep:

Een plantje voor het Hospice

En kom gezellig langs om onze tuin te kleuren met potten vol planten, losse planten of struiken…. Alles met kleur is welkom. Voor onze gasten en hun naasten willen we zo graag ook een liefdevolle en warme tuin creeeren, toch fijn om nog met elkaar buiten te kunnen zijn, in het groen van Zuidoost!

Vrijdag 13 maart bent u de hele dag welkom om uw plantje te planten of neer te zetten!

Wees Welkom in Hospice Amsterdam Zuidoost

Team Hospice