Vrienden van…

Vriend worden van het hospice

Vind ook u dat in Zuidoost een warm liefdevol huis moet zijn, waar mensen in alle rust met ruimte voor eigen tradities en gewoonten moeten kunnen sterven? Steun ons! U kunt het werk van de medewerkers en de vrijwilligers ondersteunen met een eenmalige gift of met een periodieke gift. De stichting Vrienden van het hospice heeft een ANBI-stichting, waardoor giften aftrekbaar zijn van de belasting.

Wilt u gelijk doneren, ga dan naar onze pagina Doneren

Als u zich aanmeldt als Vriend van ons, ontvangt u een aantal keren per jaar onze nieuwsbrief.

4 November 2022 is de stichting Vrienden van Hospice Amsterdam Zuidoost opgericht.
Bestuur van de stichting.

John Cotino, voorzitter
Dirk Achterbergh, secretaris/penningmeester
Francien Pingen, algemeen lid

Word Vriend met uw bedrijf?

Vind ook u dat in Zuidoost een warm liefdevol huis moet zijn, waar mensen in alle rust met ruimte voor eigen tradities en gewoonten moeten kunnen sterven? Steun ons dan met uw organisatie en wordt Vriend. Steunen kan met een donatie of sponsoring. Wilt u liever mee helpen met een klus of binnen een project? Prachtig, neem contact met ons op.

Blijf op de hoogte!

Blijft u ons volgen, regelmatig doen wij met onze nieuwsbrieven oproepen om hulp of raad. Of we delen met u als Vriend de acties rondom sponsoring of fysieke hulp. Mocht u zelf een artikel willen plaatsen over ons huis neem dan contact op met ons, via onderstaand contactformulier.

Schrijf u hieronder in voor onze nieuwsbrief:

Stichting Vrienden van Hospice Amsterdam Zuidoost staat bij de Belastingdienst geregistreerd als Algemeen Nut Beoogde Instelling (ANBI). De bestuursleden ontvangen als zodanig geen bezoldiging, middellijk noch onmiddellijk.

In het kader van de regelgeving rondom de ANBI status is een verantwoording opgesteld die hieronder in de footer is weergegeven.

Stichting Vrienden van hospice Amsterdam-Zuidoost

Vriend worden van ons hospice, vragen of ontvangen van onze nieuwsbrief?
Neem dan via onderstaand formulier contact met ons op

Contact:

M: Contact@hospiceasterdamzuidoost.nl